divendres, 22 de novembre del 2024

Recompte de desgràcies domèstiques

1. La rentadora nova que ens ha comprat ma mare, que comença a manifestar l'alzheimer tot sigui dit de passada, no es pot connectar perquè el paio que ens va instal·lar la caldera va tapar l'endoll amb un tub.

2. El llum del lavabo fa pampallugues des de fa mesos. Has de ser precís a l'hora d'obrir el llum. Depèn de com, és com una discoteca. I ens coneixem l'espai prou bé per no fer cap desgràcia.

3. S'ha trencat un botó del forn. Gràcies a la perícia de la Sara i el seu xicot podem engegar el forn amb una mena de pal que fa les funcions del botó.

4. Les claus del cotxe xulíssim que tenim, un Mazda, no ens estem de res, s'han desmagnetitzat. O és alguna cosa de dins del cotxe, no m'ha quedat clar. La qüestió és que el mecànic de Mazda, que no és japonès, ens ha dit que ens costarà uns 400 euros. Gràcies, company.

5. No hi ha quatre sense cinc, però ara no em ve al cap res mes... Com no sigui que encara hem de pintar les humitats de quan filtrava la banyera i l'assegurança es va fer l'orni. Sort que tenim Luis Aguilé, el nostre gurú espiritual: la vida pasa felismente si hay amor. 

1 comentari:

  1. 0. Quina putada això de ta mare, ni que ho hagis dit de passada és la 'desgràcia domèstica' més gran de les que expliques.

    1. Un bon inútil, l'operari instal·lador de la caldera. Cada cop abunden més els "professionals" d'aquesta mena, per desgràcia.

    2. Pels símptomes, sembla cosa de l'interruptor. Segur que la Sara i el seu xicot poden canviar-lo per un de nou. De totes maneres, penseu a tancar abans el magnetotèrmic general de la casa... per si de cas.

    3. Ja ho he dit abans, per qui és capaç de fer això, canviar un interruptor serà bufar i fer ampolles. ;-)

    4. No en sé res de cotxes desmagnetitzats, és com si em parlessis en japonès. En el que sí que sé és que les factures del taller només poden ser de dos tipus: o cares o molt cares.

    5. També corroboro la immensa capacitat de les asseguradores per fer l'orni quan és hora de pagar. En canvi, a l'hora de cobrar sempre estan ben atentes.

    En fi, val més prendre-s'ho amb humor (o amb en Luis Aguilé, que també fa gràcia). Una abraçada d'ànims. :-)

    ResponElimina