dilluns, 2 de març del 2015

Tenim pàgina de Facebook! (la cosa de màrqueting!)

Ep, atenció, que el projecte del Zurich ja té pàgina Facebook, codi QR i book trailer, que ha fet l'Artur.

La pàgina de Facebook és Quedem al Zurich? Projecte bloguer.

El codi QR, per si volem fer un cartell, és aquest:



Ara mateix tenim 94 llibres reservats de 200 que necessitem per publicar el llibre. Ho tenim difícil, tot i que som 33 autors. La major part de la gent que havia de comprar ja ha comprat (els autors i els amics). Ara s'ha d'anar a buscar gent menys propera, però que li pot interessar per la temàtica. La idea és que quan tinguem una xifra respectable d'exemplars (120? 150? 170?), demanarem al Zurich que faci una compra. És molt difícil, però no impossible. La gent no posa fàcilment 15,50 euros per una cosa que no coneix. Potser amb la pàgina Facebook podrem explicar millor de què es tracta. Amb 33 que som, ho podríem aconseguir. Tenim un mes, tic tac tic tac (és broma, XeXu).




No és el Zurich però hi surt un bar, i la cançó és preciosa...

41 comentaris:

  1. Ja vaig penjar el projecte ben visible a la barra lateral i el vaig posar al twitter del Llibres. Ja en farem més propaganda si cal, però facebook no en gasto. A més, entre la portada i el tic tac em tens content. Encara em puc fer enrere i des-reservar el que tinc??

    ResponElimina
  2. Hahaha, sabia que t'agradaria això del tic tac, no, no, res de fer-se enrere, sempre endavant i ben endavant, crec que estem en un punt de no retorn :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bé, no ho tinc tan clar, això del no retorn, és complicat.

      Elimina
    2. Tingues confiança. Fins ara hem fet propaganda passiva, ara toca activar-la per totes bandes. Vosaltres heu fet molta feina, però entre tots tenim molts canals de difusió que podem explotar, fem-los servir. Penso que si parleu amb la gent del Zurich us podran donar un bon cop de mà també, no només comprant exemplars, sinó parlant-ne a alguns dels clients habituals, a veure si algun pica.

      Elimina
    3. Crec que si tots ens hi posem, ho podem aconseguir, però és un treball d'equip, segur!

      No havia pensat en això del Zurich, potser sí, hem de parlar amb el senyor Andreu Valldeperas aviat, gràcies!

      Elimina
  3. Ànims !! Que només ens falta mig camí , eh !!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, però és un mig camí que fa pujada, sort que tenim el el teu booktràiler i les coses que anem fent, a veure si arribem al cim!

      Elimina
  4. L'Artur ha fet bona feina, mem si aviat hi arribem!!
    Una idea també podria ser... imprimir el cartell i deixar-ho al Zurich o a altres indrets. Què vos sembla?

    Aferradetes!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Lluna! la meva amiga Mercè, que m'ha ajudat amb això de la pàgina del Facebook també ho va suggerir, per això el codi QR. Hi tornaré a parlar, a veure si ens animem i ho fem! Aferradetes. Ei, molt bé la gent de l'Inca, molt bé! :)

      Elimina
  5. No està malament el booktrailer però es una mica lent, i la musiqueta fa com adormir, no? A part que no he vist el meu ull per enlloc...
    Que no s'enfadi l'Artur que ha fet una bona feina! :P

    ResponElimina
    Respostes
    1. Eiiii, Pons, tu el que voldries és que sonés la Katy Perry de fons, oi? XDD
      Va, posa aquest cervell privilegiat que tens a treballar, a veure què més podem fer per promocionar el llibre, alguna cosa relacionada amb la informàtica, amb la xarxa, 5 coses que es poden fer perquè la gent posi diners en un crowdfunding...?!

      Elimina
    2. La clau es el sexe. Si hi poses sexe pel mig funciona. T’he donat la clau, ara et toca a tu acabar definir la idea...

      Elimina
    3. Pons, tu creus que entre Sòcrates i jo pot haver alguna mena de tensió sexual??

      Elimina
  6. No tinc faceboock, però ara mateix passo l'enllaç a familiars que sí que en tenen.
    A veure si de passada s'amplia el coneixement d'aquesta iniciativa.
    Gràcies per la feina!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Per mitjà del facebook d'un germà he pogut veure el tràiler, l'Artur ha fet una bona feina.
      I vosaltres també.
      Gràcies novament.

      Elimina
    2. El Facebook pensem que és una bona eina, perquè arriba a la gent no tan directa directa, però esclar, els hem d'anar seduint perquè es rasquin la butxaca... Gràcies a tu!!

      Elimina
  7. Avui miraré de passar una estona posant-ho a tot arreu també, a veure si ho aconseguim.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, jomateixa, el que puguis fer serà molt útil, si ens hi posem tots, ho aconseguim, encara que sigui difícil.

      Elimina
  8. Veig que ens en falta més o menys la meitat, potser de cara a Sant Jordi...Ara miraré el Facebook!
    Petonets.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tenim una data límit que és el 31 de març (eren 40 dies en total), si s'aconsegueix, l'1 d'abril et fan el càrrec de la targeta. Per això que ja no tenim tant de temps... però encara som a temps. Petonets!

      Elimina
  9. Estem a tope i som a l'equador! Visca el "tràiler del llibre" de l'Artur i la teva magnífica iniciativa de promoció :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'encanta el teu optimisme, perquè quan jo estic pessimista em reanimes. I gràcies a la Mercè, la nostra Community Manager!! :)) Petonets, preciosa!

      Elimina
  10. Esperem aconseguir-ho. Cadascú que faça tanta publicitat com puga. Segur que el projecte reïx.

    ResponElimina
  11. Esperem, noveflors! Acabem d'arribar als 100, oeoeoé!! Només falten 100 més!!

    ResponElimina
  12. Esperem, noveflors! Acabem d'arribar als 100, oeoeoé!! Només falten 100 més!!

    ResponElimina
  13. Jo ja he escampat l'enllaç al Face i ara ho faré al twitter....el que no he fet encara és la reserva.......però la faré segur :p

    ResponElimina
    Respostes
    1. Genial, joan, ja tenim un/s llibre/s assegurats!!

      Elimina
    2. Genial, joan, ja tenim un/s llibre/s assegurats!!

      Elimina
  14. que hi farem! és que li tinc molta mania al llibre de cares però si és per donar a conèixer el projecte....94 llibres no està gens malament ....la barrera dels 200 uf jo crec que hi arribarem

    ResponElimina
    Respostes
    1. Elfree, ja hem arribat als 100! Fa goig i dóna empenta!

      Elimina
    2. Elfree, ja hem arribat als 100! Fa goig i dóna empenta!

      Elimina
  15. Jo encara no he comprat, estem a la mitat, no és impossible, potser haurem de fer un petit esforç, una mica d'empenta. Ho veig fàcilment assolible. I no sóc de les optimistes per naturalesa.
    Ho aconseguirem, oi que si?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, si fem un esforç crec que sí, Glòria. No et despistis! :)

      Elimina
  16. Ja hem passat l'equador!!! Ei, l'enhorabona pel facebook (tot i que jo també sóc bastant contrari a la xarxa en si, i que no em senti Mr. Zuckerberg que corre per aquí aquests dies...) i a l'Artur pel magnífic vídeo!!!
    Gemma: i és clar que hi arribem!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Com es descuidi, al Zuckerberg el fem amic de la pàgina...
      Està molt xulo el vídeo de l'Artur, tot suma!
      Per cert, ja t'has camelat els cosins, cunyats...? La gent de la meva feina està responent molt bé, estic contenta!

      Elimina
    2. He camelat molta gent, i no em vull fer el xulo, però encara tinc parents per acabar d'empènyer.
      L'escriptora i amiga Lena Paüls ha fet una excel·lent promoció al seu blog,un blog de molta difusió: http://pontdenseula.blogspot.com.es/2015/03/micromecenatge-per-al-projecte-quedem.html

      Elimina
    3. Genial, Eduard, així és com ho aconseguirem. M'agrada molt com ho explica la teva amiga Lena Paüls. Estic per fer un post demanant que tothom redobli esforços, com penso fer jo, però al final em faran fora de la blogosfera...

      Elimina
    4. Ja he redoblat esforços, al final m'hauré de menjar els llibres a falta de bistecs :)

      Elimina
    5. Ara he vist el post de Lena Paüls! Genial!

      Elimina
  17. M'ha agradat molt la feina que ha fet l'Artur amb el vídeo. Ha quedat molt maco...

    Finalment si que ho pogut veure tot, però allà no puc comentar. T'ho deixo dit aquí. Molt i molt xulo el vídeo i moltíssimes gràcies per posar les aquarel·les...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Queda dit, un luxe tenir aquest book trailer i un plaer mostrar les aquarel.les, la idea és anar fent tastets, anar obrint boques a veure qui es vol menjar el pastís sencer. Abraçada!

      Elimina