divendres, 20 de març del 2015

HO HEM ACONSEGUIT!!

Molts de vosaltres ja ho sabeu, publicarem el llibre del Zurich!

El Zurich ha comprat 50 llibres i hem arribat als 216! Ara l'hem superat i tot!

Fa molta il.lusió, gràcies a tothom!!!!

http://quorumllibres.cat/project/quedem-al-zurich


Aquest és el cartell que ens ha fet la meva amiga Mercè amb la tassa del Joan d'Ambbonsulls. Pensem que pot ser una bona contraportada (en comptes de la frase sobre el micromecenatge es pot parlar de la Fundació Arrels).

45 comentaris:

  1. Iupiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ja tenim LLIBRE!!!!!!
    Quina illusió més gran!!

    Aferradetes i gràssis a tothom!!

    ResponElimina
  2. Fantàstic, trobo que els del bar també han d'estar contents, perquè els hem fet molta propaganda...
    Tos els que hi hem participat, ens n'hem d'alegrar. Jo m' auto-felicito!
    Petonets..

    ResponElimina
    Respostes
    1. Estan contents i il·lusionats amb el projecte, i s'ha notat, ens han fet una molt bona compra!
      Auto-felicitem-nos i felicitem-nos! jo quan he vist el 216 he flipat, li he dit rauda i veloç a la Sílvia, que també ha flipat. Petons!

      Elimina
  3. Enhorabona i felicitats a tothom, sobretot als que heu portat el projecte endavant.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tots hi hem posat, amb més o menys intensitat, i per això ha sortit, d'això se'n diu treball d'equip!!

      Elimina
    2. Tots hi hem posat, amb més o menys intensitat, i per això ha sortit, d'això se'n diu treball d'equip!!

      Elimina
  4. Fa il·lusió. Aviat el tindrem als prestatges, gràcies a les que ho van organitzar tot.

    ResponElimina
  5. Doncs jo crec que quan el Zurich ha vist aquella foto tan xula teva que he penjat avui, amb aquella llum, s'han acabat de decidir!!

    ResponElimina
  6. Just entro al meu blog i com de costum miro el gadjet de la barra lateral i oh sorpresa, hem passat de 200! Llavors he sabut que algú de vosaltres ho hauria explicat, i efectivament. M'alegra molt que ho haguem aconseguit, moltes, moltes gràcies per la feina que heu fet i la vostra insistència. Tenim llibre!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, tenim llibre, XeXu! i ja anem pels 220! Com va dir ahir la Sara quan ho vam saber "teniu drets d'autor i tot!" (es veu que ha pillat el concepte). Abraçada!

      Elimina
  7. Moltíssimes felicitats :-))

    El cartell, com a contracoberta és genial perquè aquesta tassa m'encanta.

    FELICITATS!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Intentarem posar-lo, sí, FELICITATS, igualment, Assumpta!!!!! :))

      Elimina
  8. Molt bé....estic molt content, ara em queda pendent anar a prendre un cafè al Zurich

    ResponElimina
    Respostes
    1. Que bé, Joan, me n'alegro! Pensa que si tot va bé, farem la presentació a l'altell del Zurich, hauràs de venir!!!

      Elimina
  9. Qui ho dubtava ?? Jo no !! hehehe Moltes felicitats a totes i tots i especialment a les organitzadores i mànagers !!!!
    Ho heu fet de meravella......ara la Sílvia, que comenci amb les traduccions a altres idiomes !! hehehe

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo en algun moment, ehem, sort que ho hem aconseguit!!
      ¿Qué te parece, Sílva, Quedamos en el Zurich? ;)

      Elimina
  10. Ja sé que diràs que ho hem fet entre tots i bla, bla, bla,... però si no haguessis estat darrera, al peu del canó, d'això res de res... Així que, moltes gràcies per la feina feta! Ha estat un plaer haver participat en aquesta iniciativa! Abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies per la floreta, Ignasi, però almenys la comparteixo amb la Sílvia, que anem a mitges en la feina. Un plaer que hi hagis participat, abraçada!

      Elimina
  11. Jo no m'ho creia! Em fa molta il·lusió!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hi ha hagut algun moment crític però ho hem superat amb escreix gràcies al Zurich, han superat les meves expectatives! Compartim il.lusió, Helena!

      Elimina
  12. tot just feia un parell de dies que havia convençut a una bona companya de la feina perquè n'encarregués un ....i jo cofoia veia que el nombre de llibres anava a pas ferm cap a la fita ...i de sobte ahir crec que era veig que la xifra era la que dius ....ostres! gràcies a la vostra empenta i el fet d'haver parlat amb l'amo del Zuric una molt bona idea i fructífera!!!!! visca! estic molt contenta!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. I segur que està encantada de tenir un llibre teu, Elfree, jo estic molt contenta de la gent de la meva feina, n'han comprat un munt! I el Zurich ha acabat de portarnos a l'objectiu, no vegis quina sensació quan vaig veure el 216, crec que ho recordaré molt de temps!! Muacs!!

      Elimina
  13. Crec que podem autofelicitar-nos i interfelicitar-nos, però, sobretot, crec que hem de felicitar-te a tu i a la Sílvia, per la feinada que haveu fet. Contenta que el projecte haja sortit endavant.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies! però sense el suport de tothom nosaltres poc podem fer, el concepte "interfelicitar-se" m'agrada, felicitats!

      Elimina
  14. Felicitats per tots, totes, tothom!!! Cada dia m'agrada més aquest cartell :))

    ResponElimina
    Respostes
    1. Una gran abraçada, Sílvia i Gemma, per aquella trobada que no va poder ser...i que ara farem possible al Zurich, amb llibre.

      Gràcies, amigues. Us estimo!

      Elimina
    2. Ja veus com ha anat derivant aquella no-trobada! la vida te da sorpresas, sorpresas te da la vida... molts petons, t'estimem cantireta montse!

      Elimina
    3. Com diu l'Eduard més avall, la trobada encara serà més "sonada", hehe...

      Elimina
  15. Sílvia, que estàs dos comentaris més amunt, t'he dit que és un plaer "treballar" amb tu? :))

    ResponElimina
    Respostes
    1. No, no, el plaer ha sigut meu, t'ho asseguro! Ets un pou de creativitat i d'idees, i sobretot d'empenta i il·lusió...

      Elimina
  16. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  17. Ara a muntar una feeeeeeesta de l'hòstia a l'altell del Zurich. Que la marató de la setmana passada es vegi ridícula al costat d'aquest esdeveniment!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ets un solet, Eduard! I ho dic amb coneixement de causa!

      Un petó ben fort!

      Elimina
  18. Hahaha, sí Eduard, ara editar i presentar, it sounds exciting!!!

    ResponElimina
  19. Amb el permís de les autores (nenes, us adoro...) us explico que les senyores aquí presents, més la Glòria Bosch i l'Helena ens havíem de trobar al Zurich un dia que jo baixava a Barcelona, i que per raons de les quals la casualitat n'hauria de parlar, NO va poder ser. Ens va quedar una espineta clavada, i la Gemma va voler que ens la treguéssim escrivint.

    I ara, quan sigui davant del Zurich, me faré un selfie amb lo llibre :-)))

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, i la idea d'obrir-ho a tots els blogaires va ser teva!

      Elimina
  20. Llavors si passeu de 200 ja no cal la meva ajuda, no? on és el botó de retractar-me?

    Es broma xD

    ResponElimina
  21. No em donis aquests sustus, Pons, perlamordedéu!
    XD

    ResponElimina
  22. Ja us ho deia, dones de poca fe, que hi hauria llibre! Els blogaires no fallem mai i amb la ajuda del Zurich hem sobrepassat els 200!
    Oe, oe, oe!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tens raó, que tu sempre ho has vist clar, dona sàvia! Oé!!

      Elimina
  23. Moltíssimes felicitats!!!!!!!! que bé, una gran feina i una molt bona recompensa!!! me n'alegro moltíssim!!!!

    ResponElimina