divendres, 20 de març del 2009

Tema lliure




-Endavant amb la filosofia

Se m'acumula la feina, ara, a més, sé que tinc un lector fidel, crec que dos, per tant la responsabilitat comença a ser gran.






1. M'he començat el llibre de l'Enric Duran i veig que no és cap panflet, que es tracta d'un noi amb una intel·ligència gran/superdotat/grans capacitats i que ha vist que la seva intel·ligència l'ha d'abocar a intentar fer un món millor, as simple as that. Ara mateix no sé si segueix detingut o què ha passat. Hauré de consultar la web (http://www.podem.cat/).

2. La Sara ahir s'ho va menjat tot i no la vam haver d'obligar ni amenaçar, simplement s'ho va menjar tot amb ganes. No sé per què, però jo estava més contenta que un gínjol i ella també i el seu pare i la meva mare (resulta que ahir a sopar érem nosaltres 3 i ma mare, o sigui, la felicitat total).

3. Tinc moltes ganes de veure natura per desconnectar dels mal rotllos de la feina. Kant tenia raó amb això d'extasiar-se amb la natura (era soso, però no tonto ni insensible). També Nietzsche quan se n'anava per allà al llac Sils-Maria, es deia així? ho he de mirar per no fer el ridícul, que és una cosa molt lletja de fer.

4. Nietzsche es va abraçar a un cavall just abans de tornar-se boig, això ens hauria de fer pensar.

5. Estic en contra de parlar en positiu.
No ho suporto més. Si una cosa és positiva, és positiva i si és negativa és negativa. I no per parlar en positiu allò és menys pitjor. La qüestió és com fer que una cosa negativa passi a ser positiva de veritat, per exemple el rotllo aquest de la crisi. Si realment ha de ser una oportunitat per millorar i créixer i bla bla bla, a veure com ho fem. A paraules buides, oídos sordos.

6. Cada vegada estic més d'acord amb la frase: "lo breve, si bueno, dos veces breve" o era al revés, és igual, ja m'heu entés. I ho diu algú que té una tendència horrorosa a enrotllar-se.

7. Per això, i perquè el número 7 és prou bonic, acabo aquí les reflexions lliures d'avui.

8. Tinc moltes ganes de veure la Sara a la natura, també. Crec que ens anirà bé a tots.

Nota: la foto és de Menorca, de Lori_an.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada