divendres, 3 d’agost del 2018

Tinc uns llibrets (no de formatge, de tinta fresca)

Sí! Ho he aconseguit! He publicat el llibre que fa uns mesos era un projecte!

Són contes de ficció i de no ficció, amb una tercera part amb frases de la Sara. M'ha sortit blavós i lleugeret. Em fa il·lusió.

Com que és una autoedició de 50 exemplars, els estic regalant a la família i els amics. També volia compartir-los amb vosaltres, si a algú li fa gràcia, perquè alguns dels textos són reescriptures del blog i perquè sí, perquè li tinc carinyo a aquest barri, encara que hi vinc poc.

He pensat a regalar-vos uns quatre exemplars. No sé molt bé com fer-ho. Els quatre primers que me'ls demaneu, per exemple. Podem quedar o us els envio per correu.

Potser el més pràctic és que m'envieu un correu a gembarberan@gmail.com, amb l'adreça si voleu que us l'enviï per correu. I si hi ha molta gent de vacances, reprenem al setembre.

Petonets!

15 comentaris:

  1. Felicitats, ha de ser molt maco publicar un llibre propi. Enhorabona!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí que és maco, Mac! I si et fa gràcia, ja saps, me'l demanes!

      Elimina
  2. ostres doncs moltes felicitats Gemma...em faria gràcia tenir-ne un si pot ser si no tampoc passa res el millor és la il·lusió que fa

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí que pot ser, Elfree! Només cal que m'enviïs l'adreça per e-mail. Fàcil! :)

      Elimina
    2. i quedar en directe és complicat?

      Elimina
  3. Què et sembla Gemma, fem un intercanvi de llibres???T'envio un correu.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Em sembla genial! ja t'he enviat la meva adreça. Em fa gràcia pensar que dos llibres es creuaran en breu!

      Elimina
  4. Tenim els llibres per a l'Elfree, la M. Roser i la Cantireta, que també me l'ha demanat. En queda un, vamos, vamos que me los quitan de las manos!!

    Estic més contenta que un gínjol, ves quines coses.

    ResponElimina
  5. Ja tenim els quatre repartits! Gràcies! Intentaré fer-ne una versió digital, per si a algú més li interessa.

    Bones vacances, si les heu de fer, o si les esteu fent, per mar, ciutat o muntanya!

    ResponElimina
  6. Caram! Estic segur que l'has preparat amb molt d'afecte. I això de les frases de la Sara li dóna un toc final fantàstic, segur! Quina il·lusió veure escriptura pròpia en paper!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Siií, moltes gràcies, XeXu! Si vols t'envio la versió digital, quan la tingui, ok?

      Elimina
  7. OOOOOHHHH!!!! moltes felicitats!!!!! quina il·lusió tan gran! i no el podem comprar?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Aix! No havia vist el comentari! Gràcies, rita!!! No es pot comprar i ja he repartit els 50, però t'envio per mail l'edició digital casolana que tinc i li dones un cop d'ull quan et vagi bé! Ptooons

      Elimina
  8. Jo també et proposo un intercanvi: el teu per un Elsinore imprès i dedicat, cosineta.

    ResponElimina
  9. no et vull enganyar, últimament estic poc lector, si de cas m'espero a que facin la pel·lícula

    ResponElimina