dissabte, 3 de març del 2018

I'll be there for you



Ross: Pues no parecen mucho más grandes que yo.
Joey: Eso es porque tú estás más cerca de ti mismo que ellos, Ross, por eso te ves más grande.


Doncs sí, ja ho podem confirmar (ja fa dies que ho podem confirmar): la Sara està oficialment enganxada a Friends. És veritat que quan era més petita vam veure alguns capítols juntes i potser la llavor ha eclosionat ara. I tant que ha eclosionat: amb 11 anys que té, s'ha vist les 10 temporades i ja torna a anar per la quarta!

Ja pots intentar distreure-la, que a la mínima que pot, torna a la sèrie. Llavors et dius que d'acord, és per grans, però com li has de negar una de les millors sèries que s'han fet mai: divertida, aguda, progre, gamberra sense passar-se, surrealista (la Phoebe!), dolça també...

Llavors penses que està en bones mans (en bones imatges) i que el millor que podem fer és veure capítols amb ella :)




PS: Diu que quan s'hagi vist per segona vegada les 10 temporades, farem altres coses, no sé si creure-m'ho!

18 comentaris:

  1. Jo tampoc sé si creure-m'ho...

    Però mnetrestant em sembla bona idea veure capítols amb ella.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hehe, sí, he d'estar a l'aguait, perquè a la mínima se m'avança, ara mateix la tinc veient un capítol amb cara de felicitat...!

      Elimina
  2. És una sèrie molt bona i que sempre fa bon rotllo veure :-))

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tens tota la raó, Ada, nosaltres també la vam veure i la veritat és que enganxa i és agradable tornar-la a veure!

      Elimina
  3. una noia amb bon criteri ! felicitats que s'enganxi a friends ho trobo molt bé

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, potser una mica massa enganxada, però no tinc gaire imaginació per oferir-li alternatives millors :) petonets, Elfree

      Elimina
  4. A gaudir-la! Jo ja l'he revisitada un parell de cops!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Un parell també, molt bé, doncs ara mateix m'hi poso! Ai, no, que he de fer el sopar!! Fins ara, Ignasi!

      Elimina
  5. No es pot negar que té bon gust, jo en vaig gaudir moltíssim les dues vegades que la vaig veure sencera, capítols aïllats a banda que havia vist a la tele. Ja veus, quan se'n cansi és feina que ja tondrà feta, i es podrà dedicar a altres coses!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, sí, ja sé que n'ets un fan, també, és veritat que és molt bona, i a més de fer riure, els valors que transmet, vulguis que no, també m'agraden. Suposo que amb dues vegades n'hi haurà prou! Nanit, XeXu!

      Elimina
  6. No vaig ser seguidor d'aquesta sèrie. En canvi la meva filla fa alguns anys n'era una veritable fan.
    Els bocins que he vist semblen interessants.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs xavier, mai és tard, la Sara l'està veient per Netflix, però suposo que hi ha més maneres (nosaltres tenim els DVD també!). Abraçada

      Elimina
    2. La meva filla també té Dvd's, no sé si tots. Quan em jubili, potser en miraré alguns.

      Elimina
  7. Es la meva comèdia preferida, em sembla bé que la vegi. Quan tingui una filla també li posaré, ho vaig intentar amb el peix però no va funcionar...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs tonto el peix, es podia haver fet amic del peix pel bolso de la Phoebe! ;)

      Elimina
  8. Jo, que tinc uns quants anys més que la teva filla, també la vaig veure i m'agradava molt i està molt bé això de veure capítols amb ella...
    Petonets.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, és allò de Mahoma i la muntanya però en versió mare-filla... Petonets!

      Elimina