diumenge, 28 de maig del 2017

El cavaller irritant (RC)

Aquí un relat conjunt, a veure si agafo el ritmillu!!


M'han ensenyat que he de ser educada i pacient, amable, abans callada que xerraire, abans dòcil que rebel. Porto 10 minuts sentint un xiuxiueig a la banda dreta que m'està taladrant l'orella. Estic perdent la paciència.

Al principi, és graciós que un cavaller en ple segle XIX et proposi aquesta mena de pràctiques, com si fóssim al segle XX! (tinc visions de futur). Però soc una dona vuitcentista i no hi estic preparada.

Per què no em giro i li dic que em deixi tranquil·la? Que la seva proposta és altament inapropiada i totalment anacrònica? Això és ser dòcil o ser rebel?

- Escolti, vol deixar-me en pau d'una vegada? En quin segle es pensa que viu?
- En el segle... dona, almenys fem-nos una selfie, no?



                                         Der lästige Kavalier, Berthold Woltze, 1874

22 comentaris:

  1. Respostes
    1. Ei, Òscar, quina sorpresa, de quin segle surts? Com va? Petonets

      Elimina
  2. Si vol que ens fem una selfie, abans li ho ha de demanar al meu pare...
    "Jove, de quins recursos disposa?"

    ResponElimina
  3. divertit i intratemporal! felicitats vas agafant el ritmillo!

    ResponElimina
  4. Després de tot no era tan empipador, si es conformava amb un selfi...
    Petonets.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Home, conformar-se, conformar-se, això s'haurà de veure... Petonets, M. Roser :)

      Elimina
  5. Ha, ha, ha... home un selfi, un selfi... que en pensa fer d'aquest selfi¿ no el penjarà pas a qualsevol xarxa? I la meva bona reputació per terra. Però vostè què s'ha cregut?

    ResponElimina
    Respostes
    1. La xarxa de les botigues del barri, la xarxa de jugadores de bridge... quants perills!

      Elimina
  6. Com sigui amb màquina de retratar del segle XIX poden sortir ben rostits.

    ResponElimina
    Respostes
    1. hahaha, és veritat, amb aquells flaixos impossibles, oi?

      Elimina
  7. Segur que aquest tren no és una màquina del temps?

    ResponElimina
  8. ha de tenir un bon braç aquest paio si vol aguantar una càmera de fusta del passat......

    ResponElimina
    Respostes
    1. hehe, és que no era gens fàcil fer-se una selfie, quins temps més durs ;D

      Elimina
  9. "chaste, obedient and silent", deien a la carrera que les dones havien de ser abans. Però jo crec que al segle XIX igual que al XXI cap hauria consentit de fer-se una selfie amb aquest pesat.

    ResponElimina
  10. Ben dit, Helena, no és no des dels australopitecus, o hauria de ser així!

    ResponElimina
  11. Selfie!
    Hi ha homes que sempre s'han cregut el melic del món i que poden fer el que vulguin, fins i tot un selfie al segle XIX. Per sort, no tots.

    ResponElimina