dijous, 23 de juliol del 2015

Tot Preparant l'Acte

Aquí estem, amb novetats sobre l'Acte zurichero del dia 3 de setembre.

Primer de tot, esperem que tothom tingui el llibre i li agradi. En el meu entorn ha agradat força, des de no gaire (pare, grrrr!) a molt (amigues, iupi!), o sigui, que estic contenta.

Anem al dia 3:

Pel que fa a la venda de llibres, la noia que porta premsa a Quorum-Cossetània està parlant amb la FNAC. Intentarem que la FNAC també ens deixi un micro, perquè si no, haurem de cridar.

L'acte es desenvoluparà, en principi, així:

-Intervenció del Rafael sobre la història del Zurich (10 min.)
-Intervenció de l'Eduard sobre el llibre (10-15 min.)
-Lectures de textos a càrrec de:
 Helena
 Sílvia
 Cantireta
 Glòria
 Sa Lluna
(Si a algú més li fa il·lusió llegir, que ho digui, sisplau).
(20 min.)
-Tertúlia (15 min.)

En total, una horeta i després ... copa de cava, esclar!
Sobre això del cava, us volíem comentar que el Zurich ja s'ha gastat més de 700 eurets amb el llibre i no li podem demanar que ens el pagui. Us sembla bé pagar-ho entre tots els que hi anem?
A més, ens han dit que ens ho deixen a preu de cost (tot i que si els fem guanyar algún caleró també estarà bé, no?).

Us deixo amb l'enllaç d'una revista que ens ha fet un article molt maco, gràcies al contacte de l'Artur.
Revista d'estil (pàg. 78).

Això és tot, amics! Per ara!


    Una amiga em va enviar aquesta foto subterrània tan xula...


    "Summer in the City" by Joe Cocker

51 comentaris:

  1. Farem un brindis.
    Si convé pagar la copa, per a mi cap inconvenient.

    ResponElimina
  2. Jo , encara que no begui també estic disposada a pagar...

    ResponElimina
  3. A mi, si puc venir( sempre ho poso en condicional), m'agradaria llegir, ho dic perquè em sembla que és la única història real, sempre que tingui una taula o un faristol per no fer ho amb els papers a la mà (millor la taula) Tu no diguis res i ho decidim al moment, si et sembla bé...
    Petonets.

    ResponElimina
  4. Sí, hi haurà una taula, doncs molt bé, t'hi afegim, per cert, el 3 de desembre vaig a veure el Raimon!

    ResponElimina
  5. Ah, no és l'única història real, eh? Així de memòria em vénen 3 més... ! Petons

    ResponElimina
  6. Jo pago el cava que haguem d'escanciar, ja que cal ser agraïts amb el Zurich.
    Gràcies per posar-me a la llista de lectores, faré el que podré...
    Pel que fa a les històries reals del llibre, crec que molts dels blocaires que hi han contribuït han usat la literatura per a fer més passadora alguna que altra realitat dura d'empassar...

    Una abraçada ben forta, Gemma.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, cantireta!
      I ho faràs molt bé!
      Doncs pel que fa a les històries, crec que en tenim una gran varietat, històries reals, històries inventades, històries tristes, històries demolidores, històries divertides... i segur que també la varietat que dius tu.

      Abraçada cap a Verdú!

      Elimina
  7. Unes quantes novetats, no pareu! El meu llibre ja està en camí, o això sembla. Espero que el 3 de setembre ja el tindré a casa...

    Realment, la gent del Zurich s'hi ha currat. Preneu tots alguna cosa durant la presentació!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Por fin llegó la cosecha, hermano!!
      Farem gasto, sí :))

      Elimina
  8. Jo em demanaré una xocolata desfeta! :)

    ResponElimina
  9. S’està allargant molt la brometa que realment hi ha el llibre publicat, no? Per un moment fins hi tot m’ho vaig creure de veritat i vaig estar esperant rebre’l a casa hi tot! Sí, sí, sóc molt innocent per aquestes coses...

    Per cert, avisa i digues que l’article està en la edició 34 o directament posa l’enllaç, sinó costa una mica de trobar

    ResponElimina
    Respostes
    1. Aiii, l'enllaç, so sorry, ara l'he enllaçat bé, gràcies, pons!!

      Per cert, aquesta brometa que el llibre no existeix s'està allargant, Pons, digue'ns que t'ha arribat, please, i que el podi del Pratchett comença a tremolar!

      Elimina
    2. Grrr, has reclamat? Fes-ho, sisplau
      per tel: 977602591
      per mail: quorum@quorumllibres.cat
      Jo també faré un correu.

      Elimina
    3. Pons, em diuen que no tenen constància d'aquesta incidència i que pots trucar a aquest número o escriure a la Isabel López: ilopez@cossetania.com

      Elimina
    4. Només tinc 2 llibres. Me falta el 3r. Reclamo dillums ;-)

      Me pago lo que consumixa, i si vinc amb amic, que faço lo mateix...

      I si quequejo mentre lligixo? Naaaaahhh... Hi ha qui deia que no pot venir perquè és dia feiner. Me sap greu! :-(

      Abraçades, i etcèteres :-)

      Elimina
    5. Sí, prova-ho dilluns, a veure si encara no estan de vacances!

      Doncs... tenim dos models d'això de beure (de "priva", que en dèiem a la meva joventut), no sé, bé, l'important és trobar-nos.

      Vam intentar que fos festiu, però els del Zurich també hi volen ser i no vénen els festius...

      No quequejaràs però tampoc passaria res!

      Petonets!!

      Elimina
    6. Ja està! Ja m'ha arribat el collons de llibre

      Elimina
    7. Que bé, ja podràs tornar a dormir tranquil, sé que no podies aclucar l'ull...
      (En sèrio, que bé :)

      Elimina
  10. quina il-lu ! llegir llegir podria llegir però aleshores s'allargarà molt i trobo que els qui ja diran quelcom ja està prou be´, respecte a la copeta de cava jo no bec alcohol, ja em prendré una aigua, no he entès prou bé això de pagar , vull dir si entenc que el Zuric ja ha contribuït però que vol dir que haurem de pagar el cava de tothom? no és més pràctic que cadascú es pagui el que demani ? be tanmateix peccatta minuta amb la magnitud de la cosa .....gràcies a tu i a la Sílvia per fer possible aquest projecte !!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. No sé... podem establir unes lectures i en funció del temps, deixar-ho obert per si algú més vol llegir, no? És un acte nostre, podem fer de més i de menys... (millor de més :)
      El cava... estic veient que a més (per no dir en comptes!) de cava haurem de posar unes aigües, he he he. Cadascú pot pagar-se lo seu, però si vénen convidats no blogaires (esperem!) estaria bé convidar-los, no? Per això la idea de pagar-ho entre blogaires al final...
      Gràcies a tu!

      Elimina
    2. Jo també sóc partidària que tothom consumeixi i es pagui lo seu! Em repeteixo molt, ja ho sé però és que crec que és la millor opció.

      Elimina
    3. Sí, és una altra opció, el que vulgueu.

      Elimina
  11. ara hauré quedat com una rancia ...be deu ser la calo que em desfà neurones ....si cal no problem pagarem les copes encara que no en prengui tot sigui pel Zuric!

    ResponElimina
  12. Respostes
    1. No, parlem-ne, tu obres el llibre i Sa lluna el tanca, això seria seguir una mica l'estructura de l'obra però podem concretar-ho, i en tot cas, si veiem que hi ha temps, afegir lectors, què et sembla?

      Elimina
    2. Gemma,
      estaria bé que fóssim molts a llegir.
      Ja m'he acabat el llibre, ara en voldria fer una ressenya.

      Elimina
    3. Ei, Helena, pensava començar a concretar-ho la setmana vinent que la Sílvia ja haurà tornat de vacances. Em fa una mica de por que ens allarguem massa, potser si són fragments curts... Hi pensem.
      M'agradarà veure la ressenya!

      Elimina
  13. Jo com l'Elfree, penso que tampoc s'hauria d'allargar massa. Vull dir que si es fa curt, jo llegeixo i si es fa llarg, no cal... em poseu de reserva, com si diguéssim...

    Pel que fa al cava, doncs tot i que jo tampoc no bec cava, ja col·laboraré a pagar el que s'hagi de pagar entre tots

    ResponElimina
    Respostes
    1. Perfecte, Carme, a la reserva amb la M. Roser i l'Elfree, de moment.
      Podem fer cava i aigua, o cava i coca-cola, no?

      Elimina
  14. Noies , seguiu treballant-vos molt bé tot això !! Esteu preparant una molt bona presentació , que de segur sortirà molt bé ! Quina bona mà teniu per fer tantes coses i tant ben fetes , us felicito per enèsima vegada !!
    Una idea (si voleu!) Que l'Ànima del Zurich llegeixi la part del llibre en que explica com va aconseguir el lloc ! Una bona performance !! hehehe Dues abraçades ben grans !!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies, artur, la veritat és que ens ho passem bé, amb la Sílvia :)
      Si apareix l'Ànima del Zurich ens agafa un patatús, però hi serà, hi serà... ;)
      Abraçades!!

      Elimina
  15. Quina ilu!
    Ja tinc ganes de compartir aquest dia tan especial amb tots els companys blogaires.
    I a demés em deixaran llegir!!!

    ResponElimina
  16. Home, Glo, amb aquell sobre que ens vas passar... qualsevol et diu que no! He he he
    Compartirem aviat, petonets!

    ResponElimina
  17. A la meva sister li agrada molt el llibre, que guai!!! :))

    ResponElimina
  18. A mi ja m'han donat festa pel 3 de setembre!

    ResponElimina
  19. Tinc news! La Maria Valldeperas m'ha dit que ells posaran cava al seu càrrec. És que són uns sols, aquests del Zurich!

    ResponElimina
  20. Ens veiem el 3, clar que si!
    Gràcies organitzadores!!!!

    ResponElimina
  21. Fins al 3, Fanal Blau!
    Gràcies de part de la Sílvia, també!

    ResponElimina
  22. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  23. Bé, encara que no hi he dit res fins avui, estic d'acord en pagar entre tots el que faci falta pels convidats.
    Pel que fa a la lectura porto uns nervis que no sé què sortirà...ja vorem!! ;)

    FELICITATS novament i fins el 3!!
    Aferradetes :)

    ResponElimina
  24. Sa lluna, pel tema cava no et preocupis, al final els del Zurich conviden.
    Pel que fa a la lectura, pensava començar a concretar la setmana que ve, però tu mateixa, sobretot no ens estressem, que jo també hi tinc tendència...
    Aferradetes!!

    ResponElimina