divendres, 29 d’abril del 2011

Coses importants

Gemma: Sara, fa dies que no escrivim res al blog. Què podem posar-hi?
Sara: La caca és pipi.
Gemma: Home, Sara, això no ho podem posar, que és lleig (potser se li pot trobar algun significat profund però jo ara no li veig).
Sara: 5 i 7 fan... quan fan 5 i 7?
Gemma: 12.
Sara: Fiquem això.
Gemma: Home, Sara, això no té gaire gràcia... i si agafem algun conte teu a veure si trobem un tros filosòfic?
Sara: Què és "filosòfic"? (y tú me lo preguntas...).
Gemma: Uffffff mmmm, que diu coses importants.
Sara: Fiuuu, xiular és imporant.
Gemma: ??? (si em necessites, xiula, té raó). Va, a veure què trobem.
(Mentre intento trobar alguna cosa important per escriure al blog, la Sara comença a jugar amb una Barbie i un cavallet blanc i m'ignora completament. M'està bé, per plasta).
Sara: Podem posar una cançó d'amor! (la canta, llàstima que ens perdem la posada en escena): Otinl cans tornis vans lai tornonas tistal oris pans elei dowas tostal ugur tans nauando oliooooon.

Està clar que aquí s'estan dient coses importants.

8 comentaris:

  1. Trobo a faltar mes apunts en aquest blog! I no és per manca de temes. Veig que la Sara s’esforça i proposa qüestions suggerents. Gemma, aquesta nena és una mina. T’ho està donant tot fet!
    És un plaer llegir-vos. Un fort udol.

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies, Llop. Sí que és una mina. La veritat és que és fascinant veure com funciona el seu cervellet, no deixa de sorprendre'm. Dos udooooools!!

    ResponElimina
  3. heu d'escriure més sovint! tal com va el món trobo molt encertat parlar de pipi i de caca...seriosament ho dic!

    ResponElimina
  4. Molt bona aquesta, Elfreelang! Demà l'hi dic a la Sara. Ja ho deia el Brossa, no? El pedestal són les sabates...

    ResponElimina
  5. Un tema escatologic com la caca es un bon tema, jo volia fer un apunt dels amos que deixen fer caca als seus gosos davant del meu portal i com m'enfado quan la trepitjo!

    ResponElimina
  6. La Sara em pregunta si de veritat voleu parlar de caca (és que no s'ho acaba de creure, li desmunta els esquemes, els esquemets). I la veritat és que fa ganes de dir, per exemple, que els que van provocar aquesta crisi són una caca, i que estiguin lliures i campants i igual de pastosos també és una caca. I que personatges com Gaddafi són una caca molt grossa. Bé, i que els amos dels gossos del portal de l'Aris haurien de recollir les caques, només faltaria.

    ResponElimina
  7. vaig llegir una vegada que hi han graus escatològics en els nens, més aviat en Gaddafi, les dictadures, els estafadors, la violència.....són més que caca una autèntica merda!. Salut!

    ResponElimina
  8. Ves per on hem acabat dient coses importants...

    ResponElimina