dimecres, 13 de març del 2019

Fent Coses


Per un corrent subterrani de la memòria he arribat als contes de la Sílvia. Sabeu quins contes vull dir? Els de Fent punyetes (un nom ben prosaic que a ella, que feia prosa, li agradava). Eren contes dolços i amargs alhora, com els bons, com la vida, oi? Era molt bona, la Sílvia. És molt bona. I en un revolt de l'hipocamp m'he trobat amb la joventut de la Yáiza en forma de paraules certes, agudes i clarividents. Recordo com es va fer indepe, aquell senyal que li van fer a la mà a l'insti. I que jugàvem a parlar en francès, en fi, Coses de la vida.

Ara el XeXu del Bona nit, ves per on, em fa pensar-hi. Penso en com ens activàvem les neurones mirall quan ens llegíem, perquè la gràcia és que els blogaires ens ressonem entre nosaltres... alguna cosa així. Tu que tens un poder blogaire, XeXu, fes que tornin ;)


I aquesta és la meva participació al celebru dels 12 anys del Bona nit i tapa't. Felicitats!!

18 comentaris:

  1. A mi també em delectaven els contes de la Sílvia. Fa anys que no publica i encara els trobem a faltar.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, em va saber greu que plegués. La tinc al Facebook però tenim molt poca relació. Nanit!

      Elimina
  2. I tant que ens en recordem. Moltíssim.

    Els contes de la Sílvia enamoraven. Segur que deuen enamorar, encara, perqué la Sílvia, faci el que faci, no pot deixar mai d'escriure. Seria un pecat. Ens vam conéixer una vegada, un sol dia. I des de fa anys que no he tingut cap més informació sobre ella.

    I la Yáiza també la recordo molt. Ens vam conéixer una mica més que un sol cop. Ara la veig, a vegades, a l'Instagram. Sempre és una alegria saber qué fan i com estan les persones que has conegut i apreciat, encara que a l'Instagram la gent no ens parlem com aquí i no ens coneixem gaire.

    Quina ilu recordar la gent. Quina bona idea, la d'en XeXu!

    ResponElimina
    Respostes
    1. La Yáiza a l'insta, eh? M'ho apunto ;) Amb la Sílvia vam tenir molta relació pel Zurich i sap greu perdre-hi contacte (encara que al Facebook es manté una mica). Ves que no es sorprengui amb un llibre algun dia!
      Sí que fa ilu! I sempre hi ha la possibilitat de reprendre el contacte.

      Elimina
  3. No sé si en Xexu té aquest poder que li atribueixes però, de moment, tu si que has aconseguit fer tornar a la nostra memòria dues enyorades blogueres.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Aquest joc del XeXu ens fa fer viatges en el temps... Prova que els blogaires ens "afectem" entre nosaltres.

      Elimina
  4. Confirmo que no tinc aquest poder de fer tornar les persones al seu blog, però com a mínim vosaltres teniu el poder de fer-me-les recordar i m'esteu emocionant molt. Dues molt bones i enyorades blogaires, efectivament. Moltes gràcies per la teva participació, me l'emporto també pel post de l'aniversari!

    ResponElimina
    Respostes
    1. No sé, no sé, potser sí que tindràs aquest poder... Bona idea has tingut, en tot cas, sempre te les empesques!

      Elimina
  5. De tant en tant començo a escriure contes. Algun dia n'acabaré algun de mig digne.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Esclar que sí, Josep, acaba'ls, en algun moment s'han d'acabar encara que no siguin perfectes perfectíssims! O si!

      Elimina
  6. Jo recordo molt a la Sílvia era una persona "guapa", m'agradaria saber què se n'ha fet...
    Petonets.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt guapa, sí. No hi tinc gaire relació però sé que està bé. Crec que li diré que li doni un cop d'ull al post! Petonets!

      Elimina
  7. uns relats boníssims sí els de la Sílvia ....la yaiza ....quants mots llegits i recordats !

    ResponElimina
  8. Boníssims, jo sempre li deia que mirés de publicar. A veure si em fa cas algun dia! I la Yáiza molt maca, també.
    Nanit, Elfree!

    ResponElimina
  9. Si que es troben a faltar, els seus relats i els comentaris enginyosos . A veure si els desitjos es compleixen i em poder tornar a gaudir d'elles !

    ResponElimina
  10. Sí, fem un conjur col.lectiu, Artur ;)

    ResponElimina
  11. Hello Everybody,
    My name is Mrs Sharon Sim. I live in Singapore and i am a happy woman today? and i told my self that any lender that rescue my family from our poor situation, i will refer any person that is looking for loan to him, he gave me happiness to me and my family, i was in need of a loan of $250,000.00 to start my life all over as i am a single mother with 3 kids I met this honest and GOD fearing man loan lender that help me with a loan of $250,000.00 SG. Dollar, he is a GOD fearing man, if you are in need of loan and you will pay back the loan please contact him tell him that is Mrs Sharon, that refer you to him. contact Dr Purva Pius, call/whats-App Contact Number +918929509036 via email:(urgentloan22@gmail.com) Thank you.

    ResponElimina
  12. El vostre marit / la vostra dona va dir de sobte que vol divorciar-se i que voleu que els dos torni a formar una família feliç? A continuació, deixeu de mirar, perquè el doctor White, el gran encisador, té una solució per a vosaltres. Sóc banquer de professió, quan el meu matrimoni de vuit anys es va esfondrar, això em va trencar el cor i fins i tot va afectar la meva feina, perquè sempre pensava i no em concentrava. M’encanta el meu marit, de manera que estic buscant maneres de recuperar-lo després de viure separat durant uns 7 mesos. Vaig trobar un testimoni sobre un home que va dir que va aconseguir promocionar la feina amb l'ajut del gran encisador Dr. White, així que vaig contactar amb ell, li vaig explicar els meus problemes matrimonials i em va assegurar que les coses anirien millor per a mi , però va dir algunes coses que cal fer per assolir el meu objectiu, vaig seguir les instruccions i avui visc feliç de nou amb el meu marit, és realment un home meravellós i beneït pels seus déus. Poseu-vos en contacte amb el metge blanc per qualsevol tipus de problema de vida al número de WhatsApp:
    +17168691327
    o per correu electrònic: wightmagicmaster@gmail.com, no us penedireu de conèixer-lo.

    ResponElimina