Aquí estem, amb novetats sobre l'Acte zurichero del dia 3 de setembre.
Primer de tot, esperem que tothom tingui el llibre i li agradi. En el meu entorn ha agradat força, des de no gaire (pare, grrrr!) a molt (amigues, iupi!), o sigui, que estic contenta.
Anem al dia 3:
Pel que fa a la venda de llibres, la noia que porta premsa a Quorum-Cossetània està parlant amb la FNAC. Intentarem que la FNAC també ens deixi un micro, perquè si no, haurem de cridar.
L'acte es desenvoluparà, en principi, així:
-Intervenció del Rafael sobre la història del Zurich (10 min.)
-Intervenció de l'Eduard sobre el llibre (10-15 min.)
-Lectures de textos a càrrec de:
Helena
Sílvia
Cantireta
Glòria
Sa Lluna
(Si a algú més li fa il·lusió llegir, que ho digui, sisplau).
(20 min.)
-Tertúlia (15 min.)
En total, una horeta i després ... copa de cava, esclar!
Sobre això del cava, us volíem comentar que el Zurich ja s'ha gastat més de 700 eurets amb el llibre i no li podem demanar que ens el pagui. Us sembla bé pagar-ho entre tots els que hi anem?
A més, ens han dit que ens ho deixen a preu de cost (tot i que si els fem guanyar algún caleró també estarà bé, no?).
Us deixo amb l'enllaç d'una revista que ens ha fet un article molt maco, gràcies al contacte de l'Artur.
Revista d'estil (pàg. 78).
Això és tot, amics! Per ara!
Una amiga em va enviar aquesta foto subterrània tan xula...
"Summer in the City" by Joe Cocker